logoAareon

glasses on paper

Niclas Oddsberg ny CEO for det nordiske markedet

Styret i Incit AB har utnevnt Niclas Oddsberg som ny CEO for det nordiske markedet. Niclas etterfølger Göte Berntsson, som nå går videre mot nye konsulentoppdrag.

Niclas har en solid bakgrunn fra ledende stillinger i Sverige og i utlandet. Han kommer fra IBM, der han var ansvarlig for konsulentavdelingen innen markedsføring, kundeanalyser og digitale kanaler i Australia og New Zealand.

- Det er med stor energi og ydmykhet jeg tar på meg oppgaven som CEO i Incit. Incit som selskap og Aareon er et svært spennende selskap med mye kompetanse og ambisjoner. Jeg ser frem til å ta neste steg for Incit sammen med ansatte, kunder og Aareon, sier Niclas Oddsberg.

- Gjennom sin erfaring og kompetanse har Niclas riktig bakgrunn for å oppnå selskapets digitale strategi og han kommer med et bredt nettverk i Norden. Jeg er overbevist om at Niclas vil være i stand til å videreutvikle Incit og dermed oppnå nye fremganger, sier Torsten Rau, Director International Operations Aareon.

Niclas tiltrådte stillingen som CEO den 14. august.

Niclas Oddsberg, CEO, Aareon Nordic • niclas.oddsberg@aareon.com • +46 (0)70 453 11 02
Mikael Svensson, Country Manager,  Aareon Norge • miakel.svensson@aareon.com • +46 (0)70 695 43 83

Ta kontakt med oss for mer informasjon.

to top