VI VERDERER DIN INTEGRITET

Cookies hjelper oss med å tilby dette nettstedet for deg.

Tekniske cookies

Tekniske cookies er avgjørende for å gjøre ditt besøk på dette nettstedet brukervennlig og sikkert. Derfor kan du ikke deaktivere tekniske cookies.

Cookies og sporing

Ulike tredjeparts online-tjenester hjelper oss med å berike nettstedet med tilleggsfunksjoner. Disse tjenestene forbedrer brukeropplevelsen ved å samle inn statistiske data om besøk på nettstedet, samt data om brukeradferd (sporing). Derfor vil vi være glade hvis du godtar tilknyttede cookies og sporing.

settings
analytics
analytics
linkedin
youtube

Detaljert informasjon om cookies og spring

Detaljert informasjon finner du på siden Personvernerklæring hvor du kan slå cookies og sporing på eller av under Personverninnstillinger.

Support

Nyheter

Bli kjent med Customer Service

Vi på Aareons support vil alltid være her for våre kunder og jobber hardt for å kunne tilby korte behandlingstider og en personlig serviceopplevelse. Velkommen til oss med saken din!

AAREON NORDIC CUSTOMER SERVICE - VI ER HER FOR DEG

Som Xpand-bruker og kunde hos Aareon kan det oppstå noen spørsmål eller du støter på et problem. Målet vårt er at du skal føle at vi er her og hjelper deg i disse situasjonene.

Vi ønsker at kundeservice skal gjennomsyre alle kontaktene dine med oss og gi deg forutsetninger for å bruke vårt produkt fullt ut. 

Hvis du har en supportavtale med oss inngår alltid 15 minutters gratis support for brukerspørsmål!

NÅR DU ØNSKER Å KOMME I KONTAKT MED OSS

Hjelp oss med å hjelpe deg - når du trenger hjelp ønsker vi at du registrer en sak på vår supportweb. Grunnen til dette er at vi vil ha mest mulig informasjon å jobbe med helt fra starten. Jo klarere beskrivelse, jo bedre!

Når noe haster, er det bra hvis du først legger inn en sak og deretter ringer til oss – så kan vi raskt starte feilsøking.

VÅR PROSESS

Alla saker som kommer til oss blir behandlet i vårt saksbehandlingssystem. Vi klassifiserer sakene dine etter;

Samtidig prioriteter vi også saken etter påvirkning og alvorlighetsgrad. Vi lager en omfattende innledende analyse og feilsøking av den opplevde programfeilen (incident). I mange tilfeller kan dette bety at vi trenger å kontakte deg og få mer informasjon. Noen ganger ber vi også om å koble til datamaskinen din for å se hva som skjer på skjermen din når feilen oppstår.

Alle opplevde programvarefeil er ikke en feil i seg selv. Hvis dette gjelder saken din, vil vi kontakte deg og fortelle deg hvordan du kan jobbe i programmet for å unngå at det skjer igjen. I tilfeller der vi finner programfeil og løsningen må utvikles av andre eksperter, vil vi sikre at din incident havner i riktige hender.

Når det gjelder spørsmål (service requests) så jobber vi selvfølgelig så fort vi kan for at du skal få hjelp!

MØT OSS PÅ CUSTOMER SERVICE

Du lurer kanskje på hvem som mottar spørsmålene dine når du sender inne en sak eller ringer til oss. Nå vil vi benytte anledningen til å gi deg en kort presentasjon av vårt fantastiske supportteam av kompetente it-teknikere.

Support team 3
to top