Vi bruker cookies

Aareon bruker informasjonskapsler for å gi deg den beste opplevelsen på nettstedet vårt. For mer informasjon om hvilke data som er lagret, se vår personvernpolicy. Hvis du godkjenner bruk av informasjonskapsler, klikker du på "Jeg godtar" -knappen.

Nordic Support
Support Manager ·

Nyheter

Anna Jinesjö - ny Customer Service Manager på Aareon Nordic

For Anna Jinesjö ligger drivkraften i endringspotensial og kontinuerlig utvikling. I sin nye roll som leder av supportavdelingen hos Aareon Nordic er det nettopp den følelsen hun vil ha med seg i den ny organisasjonen.

Hvem er du og hva tar du med deg til Aareon?

I grunnen er jeg markedsfører, men i de seneste årene har jeg jobbet med forretningsutvikling og servicestrukturer og mest av alt forandringsledelse. Support av ulike typer har alltid vært den røde tråden.  Nå kommer jeg fra Fristads der jeg var leder for den interne supportavdelingen som drifter og utvikler Fristads ERP-system og et hundretalls integrasjoner. Mitt team var både 1. og 2. linje for våre brukere.  Jeg var også kravstiller mot våre eksterne systemleverandører, noe som gjør at jeg tar med meg et sterkt kundeperspektiv til Aareon. Jeg vet hvordan det er å være kunde.  

Hva er dine drivkrefter?

Jeg liker å tenke nytt, utenfor boksen, stille spørsmål til våre innarbeidede vaner og å utfordre ”Status quo”. For meg handler det om å gjøre en forskjell. Gjør vi det på en måte i dag så kommer vi et stykke på vei – gjør vi det på en annen måte i morgen kan vi komme enda litt lenger. Det viktigste er at det vi gjør er smart og at vi alltid velger den riktige veien fremfor den enkle veien.

Hva ser du på som din viktigste oppgave hos Aareon?

Jeg vil at vi skal bygge relasjoner med våre kunder og at vi som selskap skal finne en servicekultur der kjernen er våre kunder, i alle land. Vi skal være mer enn en leverandør. Vi skal være den kunden kan stole på.

Med høy tillit fra våre kunder kan vi jobbe sammen i et partnerskap og løfte og støtte hverandre. Desto bedre vi kjenner hverandre – desto bedre har vi forståelse for hverandres utfordringer. Da kan vi også prioritere så vi kan jobbe sammen med de riktige sakene. 

 Hva er det viktigste for deg de første månedene?

Først må jeg lære å kjenne mine medarbeidere. Det er vi, sammen, som skal gjøre denne reisen. Dernest behøver jeg forstå vår virksomhet og Aareon som organisasjon. Jeg vil skape meg innsikt i nåsituasjonen gjennom dialog med våre kunder i alle land, så vi kan begynne kartleggingen av vårt potensial og stake ut veien fremover.

Hva ser du som den største muligheten og den største utfordringen?

Det er mye ambisjon og vilje i selskapet, ikke minst fra vår ledergruppe, det merkes at Aareon er midt i en forandringsreise. Utfordringen er at det ikke finnes noen magisk tryllestav som på magisk vis forandrer hele situasjonen. Sammen skal vi bygge en solid supporttjeneste og det gjør vi gjennom å ta eierskap til de sakene kundene melder inn til oss. Det krever en langsiktig strategi og for å lykkes med denne satsningen behøver vi gå arm i arm med hverandre gjennom hele verdikjeden i vår organisasjon.

Til slutt – hva setter du selv pris på hos kundeservice?

Siden jeg selv kommer fra kundesiden vet jeg at det er tre saker jeg som kunde verdsetter høyt – korte svartider, personlig dialog og tilbakemelding. Kundeservice skal finnes der som en forlenget arm når den interne kunnskapen ikke strekker til. Det vil jeg gi til våre nordiske kunder.

to top