
Felles
Incit Xpands grunnmodul inneholder de grunnleggende funksjoner som hele Incit Xpand bygges på. Incit Xpand Grundmodulen inneholder funksjoner og prosedyrer som ligger til grunn for Incit Xpand. Grunnmodulen er uavhengig av hvilke funksjoner av Incit Xpand du velger.
Eiendomsbase
Eiendomsbasen er hjertet i Incit Xpands funksjoner for eiendomsforvaltning. Her registreres all eiendomsinformasjon som arealer, kontaktpersoner, dokumenter m.m.
Attest
Attest håndterer attester i modulene Leverandørreskontro, Prosjekt og Innkjøp.
Arbeidsordre
Arbeidsordre håndterer arbeidsflyten fra leie, drift- og vedlikeholdsmodulene.
CRM
CRM brukes for at man på en enkel måte skal kunne håndtere prospekter, masseutsendelser av SMS og E-post, håndtere innkomne meldinger og få informasjon om kundenes aktiviteter. Alt presenteres på en oversiktlig måte på kontaktkortet.
Prosjekt
Prosjekt inneholder funksjoner for opplegg av prosjekter samt rapportering av utført arbeid, visning av statistikk, faktureringsrutiner og tidsplanlegging- og rapportering.
Dokumentarkiv & Viewer
I dokumentarkivet lagrer vi informasjon om alle dokumenter som er tilknyttet systemet. Dokumenter kan blant annet kobles på leietakere, eiendomsobjekter, prosjekter m.m. Med den innebygde Vieweren kan vi vise alle typer dokumenter, som for eksempel PDF, JPG, DWG, DOCX m.m. Totalt har Incit Xpand støtte for over 250 ulike filformat.
Renhold
Modulen håndterer renholdsplanlegging, dimensjonering og kvalitetskontroll. Tilpasset for INSTA 800.
Brann
Komplett håndtering for branntilsyn og branndokumentasjon.
Blankettsystem
Blankettsystemet brukes for å kunne skrive ut ulike typer av blanketter fra Incit Xpand. Dette kan for eksempel være kontraktblanketter fra Leie eller befaringsblanketter fra Befaring.
Din ekspert på Aareon
